Stratégie brandingu na získanie zákazníkov
Branding je proces vytvárania mena, loga, symbolu a osobnosti, ktoré reprezentujú váš produkt alebo službu. Značky sa stávajú cennými, keď zákazníci spájajú vysokú hodnotu a kvalitné produkty alebo služby s vašou značkou.
Značky sú životne dôležité, pretože vytvárajú nezabudnuteľný odtlačok na mozog spotrebiteľov, ktorý pomáha budovať povedomie a dlhodobú lojalitu. Poskytuje konzistentný obraz, takže spotrebitelia vedia, čo očakávať. Spokojnosť je založená na splnení alebo prekročení očakávaní. Základom je stabilný, pozitívny obraz. Noví podnikatelia trávia toľko času budovaním nových produktov a často sa zabúda na význam značky. Proces brandingu sa môže zdať pre nového podnikateľa skľučujúci, skúste začať pomocou niekoľkých jednoduchých krokov.
1. Vytvorte identitu značky
Svoju identitu založte na kľúčovej hodnote produktu, čo je dôvod, prečo si zákazníci kupujú váš produkt alebo službu. Návrh by sa mal dať jasne a stručne uviesť. Na tomto obrázku založte všetky následné komunikácie.
2. Zvážte vzhľad značky
Súčasťou identity značky je jej vizuálne zobrazenie, ktoré zahŕňa logo, farby, typ písma a ďalšie aspekty dizajnu. Výskum účinkov farby ukázal, že farba je kritickým aspektom brandingu. Od 62 do 90 % počiatočného hodnotenia výrobku od zákazníka je založené na farbe. Napríklad červená predstavuje silu a energiu alebo vášeň a lásku, a zelená je príkladom prírody, zdravia, plodnosti a šťastia. Tieto významy sú kultúrne založené. Udržujte farbu konzistentnú na svojej webovej stránke a na všetkých sociálnych médiách, ktoré používate, aby zákazníci tieto pocity spojili s vašou značkou.
3. Vytvorte povedomie o značke
Akonáhle budete mať cenovú ponuku a imidž vašej značky, môžete využiť internet na budovanie povedomia. Vedieť, kde je váš cieľový trh. Niektoré z týchto údajov možno nájsť len trávením času prehliadaním a výskumom. Pre všetky B2B podniky, zákazníci pravdepodobne používajú LinkedIn a obchodné združenia alebo organizácie, ktoré sú pre tento priemysel jedinečné.